FAQ

Kan ik een medewerker spreken?

+

-

Tijdens werkdagen staan onze medewerkers tussen 8.30 en 17.30 uur je graag te woord voor al je vragen.

Wij zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0318 690 630

Waarmee kan ik betalen?

+

-

Wij accepteren de volgende betaalmogelijkheden

  • iDeal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Bancontact
  • PayPal

Product besteld met inbouw en dan?

+

-

Indien je een product besteld met inbouw, dan neemt onze afdeling planning op werkdagen binnen 48 uur contact met je op voor het maken van een inbouwafspraak.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

+

-

Wil je een product retourneren? Dat kan uiteraard en wij hanteren daarbij de volgende spelregels:

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.

Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via verkoop@telpoint.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.